Temizlik

Evimi tuttuğumda ben burayı pırıl pırıl yaparım demiştim içimden.Hani birazda düzen ve temilik hastası biri olarak....
2 haftadır evede yatıyorum ancak nedense her aksam temizlik yapıyorum! Bıktım galiba her gün elime vileda, bez, cif vb gereçler almaktan! Yani temizlik yapmak sorun değil ancak her seferinde yapmamış gibi her yerde beyaz beyaz toz olması cıldırtıcı! Ulan ben değilmiydim demin burayı temizleyen. Ne olduda böyle oldu.

Ev hanımlığı gerceçten uzmanlık isteyen bir başlık! Yani hangi deterjanı nasıl kullanıcağınadan, nereye ne kullanıcağına kadar bilmek lazımmış. E ev sahibi olunca ilgi alanına giriyor böyle şeyler. Yavaştan öğreniyoruz napalım.

Geçen gün kendimi banyo duvarıyla dövüşürken yakaladım! Siliyorum ve pırıl pırıl. Oh diyip sigara kahve ardından bi WC ihtiyacı için banyo veee her yer yine ben silmemişim gibi! Ulan nerden geliyor bu toz! Ardından bez deterjan ve duvara hızlıca girişmece... Sonrasında da yorulup yeter uyucam diyip yatıyorum.

Neyse bu aralar ruh halim gercekten de temizlik üzerine konuşlanmış durumda. Çok sıkıcı oldu bu ev hayatı be. TV alınca yemekteyiz programını izlemeye başlıcam tam olacak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder