Evim

Uzun sıkıntılar sonucu evlenme kararı aldım! Yapacak bir şey yok, insan bazen orada burada yaşamaktan sıkılıyor.Yaklaşık 2 aydır gündemimde olan ancak son 2 haftadır alıcı gözüyle bakındığı mekanlardan birine tamamım.

Daha önceki gezinmelerimde 500 TL ye penceresi olmayan evler görmüştüm. Yaşamak için evde ayakkabı ile gezmen gereken yerler... hatta bazı evlerde bonyoda ayakta beklemene gerek yoktu çünkü klozete oturarak banyo yapabiliyordun... Ev piyasası fena bu aralar. insanlarla dalga gecer gibi o evlere 500 TLden başlayanyatlat cekiyolar.

Bu ev ise başka:) ofise yakın ana cadde paraleli, havadar, catı katı mis gibi. İlk defa kullanılacak olması beni çok cezbediyor.Benden öncesinin olmaması ve evin sorunsuz olması gerçekten önemli. İyi bir temilik yaptım mı ardından herşey yoluna girer:)

yavaş yavaş eşya alınır.kocaman yatak alıcam 3 kişilik!:)

Hadi bakalım hayırlısı...

fotolar efendim...



1 yorum: