Depe Mobilya

Eve özen gösteriyorum. Mümkün oldukca alınan herşeyin benim tercihim dahilinde ve yeni olmasını istiyorum. E tabi kim istemez ki yeni bir evde oturmayı?
Ev yeni, eşyalarda yeni olsun istedik ve gittik "Depe Mobilya" kampanya vardı oh ne güzel. Aldık 2 kanepe bir masa bir gardrop. Para peşin tabi. Hiç demezler teslimatı yaptıktan sonra alırız diye.
Neyse ödedik tabi takır takır. Abimler dedi ki; 28 inde ordayız. Peki dedik.
28 oldu sabah kalktım birde baktım ki benim evin önünde pazar kurulmuş.

Depe den abimler geldi. Pazar var abi burda eşyaları taşıyamayız "dedi". Ben; ee ne zaman geliceksiniz "dedim". Onlarda yarın yarın "dedi". Peki "dedim".

Yarın oldu ve gelmediler! Aradım tabiki. 4 farklı yerle telefon konuşması yaptım. O orayı arayın dedi, bu burayı arayın dedi. Ulan böyle saçma birşey olur mu? 444 lü numara müşteri hizmetleri hizmetleri servisi değil midir? Aradığında orası sana yardımcı olur... Aradım. Ablam bunun için 0212... numarasını aramalısınız "dedi"! E ama burası müşteri hizmetleri değil mi?...

En sonunda ilgili kişiye ulaştım ve derdimi anlattım. Bugün geliceğinizi söylediniz niye gelmiyosunuz? YANIT: Bugünün programına alamadık çok yoğunuz! İyide bundan niye benim haberim yok? İşte sizin orda pazar varmış da...... "dedi".Tamam o dündü bugün gelicem dediniz gelmiyeceğinizden niye haberim yok? Araçlar dışarda ve şuan gönderemiyoruz "dedi"! Allah allah ben mi farklı soru soruyorum yoksa bunları başkasına mı söylüyorsunuz... Dün size sordum, bugün geliceğinizi söylemediniz mi? Siz değilmiydiniz pazar var yarın gelelim diyen?

Yok hocam. Bunlarla iş olmazmış. Öğlene kadar bekle işe gitme, birde gelmeyeceklerini arayıp kendin öğren! Böyle şirket zihniyetimi olur. Bakalım, bugün gelicek inşallah! Gelmesse bakalım neler olacak...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder