İstanbul

Uyuzum bu şehire! Çok net ama. Uyuz
Bir şeyi de hoşuma gitsin, nerdeeee...

Taksim fobim var benim. Adınıda ben koydum. Bildiğin FOBİ. Korkuyorum orada. Kaçırılmaktan falan değil ama yani ne gerek var diyorum. İnsan neden ihtiyaç duyar ki Taksime??? Mümkünse almıyım diyorum. Tabi sosyal çevrenin vazgeçilmez mekanı halinde durum biraz... Eee bende bi girip çıkan(kaçan) oluyorum genelde. Daha çok sevdiğim şeylerin olduğu yerlere gidiyorum. Deniz kenarı yürüyüşleri ve MP3 gibi...

Ulaşımda leş zaten.İETT diye bi canavarı kabullenir durumdayım. Yani tecevüz ve zevk ikilemini yaşamaktan başka care yok. Aaaa var taksi! 1 taksi, 2 taksi, 3 taksi derken bu seferde para bitti hay aksi...
Yetmiyor tabi.Neyine taksi...

Bugün 2 metrobüs çarpışmış.
Nasıl olabilir bu ya!!! Özel yolu olan, ondan başkasının giremediği dümdüz gittiğin bi yolda nasılda çarpışabilirsin.Fazla rahat oturma koltukta derdi babam, rahat kazaya sebebiyet verir derdi inanmazdım.Valla doğduymuş.Babamın şöförlük olayına hayranım galiba...

Evdeyim sıkca. Hatta evdeyim sıkca değil. Ev, ev arkadaşları, odam... miss. İstanbul out , EvİN

1 yorum:

  1. Sevebileceğini düşündüğüm bir yer var, tam kahvaltılık...

    Sözüm olsun;)

    YanıtlaSil