Türkiye'de Turist Olmak Kötüdür

Ülkemiz öyle yerler var ki... Ecnebistanblar toplanıp toplanıp gelen tayfalara ev sahipliği yapıyor. Hele hele tarihi yerler dedin mi orada duracaksın!...

Öyle bir tarih var ki aman tanrım. Mekanların önündeki turistleri toplayıp sorsak "memleket neresş hocam" diye... Dünya haritasını oluştururuz rahatça.

E peki bu mekanları kim kollar, kim korur? cevap bilmiyorum. Umursamıyorumda... Sadece işlerini yapmadıkları için ilgimi çekmiyor.

Neyse, bu ecnebi kardeşlerimiz pıt pıt gezipyorlar her bir yeri. Şahsen benim görmediğim bi çok yeri gördüklerine eminim. E 25 yıllık deneyimde buraları ben görmediysem o benim ayıbım tabi. Kendimi kınıyorum burada... Ancak bu kardeşler her gittikleri yerde bi tecavüze bi tacize uğruyorlar! Düpedüz tecavüz... Her dili bilen abiler var ya dükkanların önünde, uyuzum kendilerine. Çok defa beni yabancı sanıp arapca, ispanyolca deneme girişimlerde bulunmuşlardır! sonrada yok abi sağol diyince; eyvallah diyip totosunu dönmüştür....

Çok konudan konuya atılıyorum ama net olarak tepitip şu: Türkiye de Turist Olmak Kötü.
Neden?
- Baskılı taciz
- İtina ile tecavüz
- Gereksiz gönüllü yardım girişimleri
- Organize dolandırıcılık
- En güvenilmezinden yalancı gülüşler.
- ve dahası...

inanmayana 1 saatte eminönünde ispatlamaya hazırım.
Nasıl bi toplumuz biz ya...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder