İşınlanmayı İlk Türkler Bulmuş!


Bu aralar yalnız kaldıkca Stargate:Atlantis izliyorum. Bilim kurgu biraz dizi... Zira ben ki bilim kurgu sevmeyen adam, sever oldum nedense. İlginç şekilde etkiliyor, farklı dünyaların olabilme ihtimali! Adından da anlaşılacağı gibi uzayda geçiyor hikaye...

Senaryo şu şekilde;
Işık yılı uzaktaki galaksilere, gezegenlere Stargate denilen kapılar aracılığı gidiyor abiler. Oralardaki farklı ırklarla olan ilişkiler ve dünyayı onlardan korumu çabası üzerine kurulu senaryo. 10.000 yıl önce kadimler denilen ilk insan ırkı bunu(stargate) bütün evrene yaymış. Aynı şimdiki baz istasyonu misali.Gerçe onlar gizlememiş... Teknolojide son noktayı biz yaratırız, hatta dünyadan başka yaşam yok diyen Dünyalılar bunu, yani stargate i Mısırda bulurlar. Tabi Amerikalı amcamlar hemen bunu alıp bir üstte deneyler yapmaya başlar.

ilk film 1994 de çekiliyor , Başarılı olmamasına rağmen ardından SG-1 adından 10 sezon cekilen bir dizi geliyor. 10 Sezon ne demek yaa, trt 1 deki Bizimkiler gibi... neyse, bu da yetmiyor, devam niteliğinde olan benim şuan izlediğim Stargate:Atlantis çekliyor. Yetti mi yetmedi, bide buna 2002-2003 yılında Stargate:İnfinity adında bir anime çakıyorlar.... Sonra biraz duruyor millet ardından da 2009 da tekrardan yarı devam niteliğinde olan, Stargate:Universe cıkıyor.Stargete:Universe hala her hafta yayınlanıyor. 1. Sezonunda tabi şuan. her hafta bağımlısı şekilde onuda takip ediyorum...

Tavsiye Ederim baştan sona kadar izlemek lazım. İnsanın ufkunu acıyor Valla. Yani bu evrende yalnız ve en akıllı olmak bana çok saçma geliyor! Daha kendi saman yolumuzun(galaksimizin) % 3 ünü bile keşfedemedik! Ben değil National Geographic Channel söylüyor!

Neyse, gelelim asıl konuya. Bu dizilerde adamlar pırt diye ışınlanıyor! Düşününce ne kadar süper. Işınla bizi, al bizi, saniyesinde ordayım. Miss valla... bizde ne var: İ.E.T.T yani : İnsanın En Tirajik Transportation ı...

Üşenmedim hesapladım, hiçte sevmem bu tarz işlemleri. Matematik admı değilimdir de:) 1997 den beri okula, gezmece, başka şehre gitmece, vb kısa ve uzun yolculuk yaptığımı düşünelim.97' den bugüne 4811 gün eder. Günde de ortalam 30 dak. yolculuk yaptım diyelim. O zaman: 30 x 4.811: 144.330 dak. Mı yollarda harcamışım! 1 günde 1140 dakika var: 1.140/144.330 : buda 126,58 gün eder!!! yollarda 126,58

Gerçi devletimiz, bu özel tüketim diyip dayar artık vergiyi. İnternet-telefon gibi aynı. Nasıl oluyorda internet-telefonun özel tüketim olduğunu düşünebiliriz bu dünyada!!!
Bırak stargate alemini internet lan bu! ihtiyaç artık

Böyle işte, şiştim...
kimi kara listeye alıyım bilemedim. Bence tek şuçlı "ışınlanma". Neyimize "Işınlanma" hakikaten de Işınlan- MA

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder