Ne boktan bi dönem

hayat yolunda! maddi anlamda kasım kasım kasıldığım anlarda olsa yolunda işte...

Çok stresli bir dönemin tam ortasında takılıyorum bir o yana bir bu yana:S
Ev, iş muhabbetlerinden sonra birde okul sıkıntısı yaşadım en anlamsız sınavlarla. Ulan sınav sistemine bak;
drama dersinin sınavında torbadan kağıt çek, ne atasözü gelirse onu dram hale getir! damlaya damlaya göl olur... hadi yap bakalım. Geriliyorum. Salak salak derslerim kaldı, elin 91 lileriyle sınava girmek geriyor. Adamı hayatında görmemişim, hocam damlaya damlaya göl olur ne diyosun?... sonrada 10 dak. sahnede takıl! ne salak bi durum yaa...

Hele fitnes a ne demeli. Hadi benim spor geçmişim var az bucuk bench pres falan anlıyorum da bilmeyen ne yapsın! git ağarlığın altına takıl. bilmem ne pramitine göre quadrisep ts grubunu geliştir!:S Aman allahım sınavdaki yüz ifadelerini görmeli her insan...

Doğan Cüceloğlundan kitap okuyup iletişim sınavına giriyosun! sadece bir kitap ve insanlığın temel derdi olan iletişim gibi bir konuyu bitiriyosun! Başba bilgi girdisi yapma gibi bi sansın yok! Sen kimsin ki bilgi veriyosun. Ego hocaların yaşam nedeni olmuş! Ulan yıllardır iletişim üzerine çeşitli işler yaptım. Tamam uzman değilim, öyle bir iddam da yok çok şükür. Herkes gibi bende zaman zaman munta zaman iletişimsizim. Hele hele sözsüz iletişimden sonrası benim için yalan... Ama bu ne insafsızlık bir insan 4 yıl iletişimden kalır mı? odun olsa geçer...

Ekonomi diyip, nayk ın neden endonezyada ayakkabı yaptığını konuşuruyoz! yazıyosun işçi ucuz ve kar marşı bilmem ne... yok efendim onun cevabı; süreç. Dünya değişmiş artık ve orada yapılsa bile burda satıldığında kar getirir hale gelmiş. Ulan e neden orda yapılmış??? bu değil mi soru?

Birde bizim okulda hoca diye kendini tanıtanlara pek yaklaşamıyorusun! Yani fiziksel olarak bir ego cemberleri var.Nasıl dünyanın cevresinden geçtiğini varsaydığımız bir ekvator var, bunlarınkide aynı...ya içindensindir cemberin ya dışında diye şarkı söylüyorlar her iddaya girerim. bilgileri var ve bu bilginin sadece egolarını şişirmek için kullanıyorlar. E hani hoca mantığı. hani bilgiyi paylaşmak ve öğretmek, eğitmek... Bide para alıyorlar ya, komik...

Ne dolmuşum be. Hep hayalim bu cümleleri yüzlerine karşı söylemek. Onunda günü gelicek....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder